Gratis jordgubbsdrinkar utan mjölk + mobillös + hata Borås taxi

Igår var jag och mina före detta klasskompisar (Camilla, Liza och Julia <3) ute och gjorde både Swing och resten av staden osäker. Kvällen bestod i korta drag av flummande, shottande, dans, cp-ryck, jordgummsdrinkar utan möjlk. . .ännu fler (denna gången gratis) jordgubbsdrinkar utan möjk och en lång promend hem. Smarta Mikkaela råkade även tappa ner sin mobil för Lizas trappor, så jag är numera mobillös, Rest In Peace.

Det kommer ungefär en miljon bilder från när vi förfestade. .
detta när Liza behagar sätta sig vid datorn.

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan åka till Bamse och umgås med underbara människor, ciao!

Kommentarer
Postat av: Andreas

frågade du mig om mitt mobilnummer idag? Väldigt viktigt att du svarar på detta mikkaela eftersom jag tror det kan ha hänt något.

2008-01-11 @ 22:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0