Tack för en jävligt bra semester i Sverige!

Sverige, Sverige, Sverige, nu har jag gett mig av igen. Det var betydigt svårare att kliva på planet denna gången, inte för att jag inte ville åka, utan för jag har haft helt fantastiska veckor, helt klart de roligaste veckorna i Sverige, någonsin! Det har varit mycket fest, ett jävla flygande till höger och vänster och alldeles jävla underbart!


Tack alla underbara vänner, släktingar och sist men inte minst mamma och pappa som gjorde mina veckor i Borås oslagbara. Nu var det meningen att jag skulle runda av med

Inga namn nämnda,
inga hjärtan klämda.


Men så blir det inte. . .

Jag har nämligen tre vänner som jag vill ge ett särskilt tack till: Bamse, Magda och Dennis. Jag kommer sakna er otroligt mycket. . . Bamse för att hon festar som jag (tro mig, det är sällsynt) och vi har alltid riktigt kul ihop, vi är en klass för sig kan man säga. Magda kommer jag sakna för att hon är just Magda, min vapendragare och en av mina absolut bästa vänner, som får mig att skratta så tårarna sprutar, Mikka & Magda, det är så det ska vara helt enkelt. Dennis har nästan alltid varit och kommer alltid vara min bästa vän, så de så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0