Elfsborg, idag smäller det!

Elfsborg - Gefle.
Som jag har väntat,
som jag har längtat.
Idag smäller det.
Min första match på 11 månader och jag
befinns mig i extas.
Fittirackarn rent utsagt vad underbart det ska bli!


Jag & Yjåba firar guldet

Valencia - Elfsborg. Jag och åtta andra personer bilade ner till Spanien. Oförglömligt.

5 november 2006. SM-GULD! En av de bästa dagarna i mitt liv.


Jag & Magda var i Trelleborg förra året. Den roligaste bortamatchen. Ever.

Wannabe-Lasse, Hjärtat, Wannabe-Wiland (jag) var och såg Elfsborg besegra Häcken
på bortaplan. Jag och Kim hade bestämt oss för att gå de 8 milen hem till Borås om
Elfsborg förlorade eller om den där jävla Hasse Berggren gjorde mål.
Tack gode gud, för att vi slapp det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0