Sex And The City <3


Bild: www.seenon.com

Tidigare i veckan hade jag som sagt en dejt med Bamse,
vi var och såg SATC the movie, vilket var andra gången för mig.
Jag var inte vidare imponerad första gången jag såg den, men nu,
älskar jag den. Jag satt och grät ett x-antal gånger i biosalongen.

Jag vet också varför jag tyckte den var så mycket bättre denna gången.
Förra gången var jag på den med mina tjejer från Kenya, vi anser att vi är precis som SATC-gänget
och därför blev jag ledsen när jag såg filmen.
För tanken på att vi skulle splittras fanns inte på världskartan,
jag ville inte inse att vårt år i Kenya nästan var slut.


Nu däremot har jag accepterat att vi lever i olika städer.
Mina tre älskade brudar bor i Stockholm och lever sina liv där,
medan jag håller till här i Borås.
Men jag vet också att vi har en vänskap som kommer hålla livet ut.
Jag vet att vad som än händer så kommer det alltid vara vi fyra.
Precis som brudarna i Sex And The City.

Tack för dejten Bamse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0