Själsystrar. Det är vi. Alltid.

Vet du hur svårt det är att vara ifrån någon som du?
Vet du hur mycket jag önskar att vi sågs oftare, Mela.
Vet du hur makalöst mycket du är för mig?
Hur ofta du än tvivlar på dig själv. På din omgivning. På ditt liv.
Så behöver du i alla fall aldrig tvivla på min kärlek till dig.
Jag saknar dig så jag blir galen.
Du är underbar.
Och banden mellan oss finns där. Oförstörbara. Själsystrar. Det är vi. Alltid.

Dessa fantastiska ord fick jag skickade till mig
en dag i juni förra året. Det gjorde mig så lycklig.
Precis som hon som skickade de till mig. Min Själsyster.

Kommentarer
Postat av: Själsyster

Du anar inte vad du är för mig.

2008-08-12 @ 19:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0