Ullared, here we come!

I morgon är det jag, Dennis och Hanna som beger oss till
vårt älskade Ullared. Klockan 06:45 bär det av! Gissa vem som ska köra? Jag.
Jag vågar lova att det minst sagt kommer bli en åktur att minnas.
Hanna blev väldigt skräckslagen när jag berättade överraskningen och
hon funderade på att stanna hemma istället
Men sedan sa hon:
"Om jag dör, så dör jag åtminstonde i bra sällskap"


Kim, Dennis, Jag & Hanna för ett x-antal år sedan. .
Tråkigt nog kan inte Kim göra oss sällskap i morgon. . Hon ska till London
och se Panic At The Disco. Inte nog med det förresten, hon har vunnit en träff med bandet
och behöver inte köa utan går som V.I.P. Jävla glidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0