Vilken fantastisk dag!

Idag började jag min dag med ett ridpass på Jerry,
vilket var väldigt roligt. Att äntligen få vara tillbaks på hästryggen är
garanterat det som är det bästa med att vara hemma.

Under eftermiddagen har jag nutit av en tre timmars lång fika tillsammans
med Stina och Dennis. Det var riktigt kul. Så intressant att prata om varandras resor.
Stina har pluggat till ridlärare i två år, jag har bott i Kenya i ett år och Dennis
har ändrat sitt liv på väldigt många sätt.
Det gick förvånansvärt lugnt till, vi är tre personer med väldiiiigt starka viljor.
Detta har resulterat i bråk mer än både en och två gånger,
men idag lyckades vi faktiskt hålla sams.

Snart är det dags att hoppa in i dushen och göra mig iordning.
Lillhagge kommer hit och hämtar mig klockan 21 och sedan bär det av till Linus,
där vi ska fira Elin, som äntligen fyller 18.(Grattis grattis grattis!!)

Jag älskar verkligen fredagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0