Wannabe-Wiland & Wannabe-Lasse is back

Det har knappt gått tjugo minuter sedan jag kom hem från Göteborg,
men ändå ska jag alldeles strax bege mig ut på nya äventyr.
Jag ska nämligen spendera min eftermiddag med en kär gammal vän,
givetvis Wannabe-Lasse. Vi har väldigt mycket att prata om,
hennes man (hon har åtminstone friat till honom), Lasse Nilsson har återvänt till Elfsborg.
Snart kommer Wannabe-Wiland och Wannabe-Lasse sitta bänkade framför varje träning, igen.
Precis som förr i tiden. Det var fina dagar.
Bara det att nu är det Borås Arena som gäller och vår cirkus Strömberg som vi alltid drog massa skämt om
spelar inte längre i Elfsborg. Vi får försöka göra det bästa av situationen helt enkelt.
Vilket vi garanterat kommer lyckas med.

Här kommer ett smakprov på min och Kims (höga) nivå:
Vilket berg leder ström på Ryavallen?
- Strömberg!!!


 
Kim & jag, på väg till en av våra första bortamatcher i Stockholm.
Jag skulle tippa att det var runt 2003. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0