Internatliv

NoneNone
NoneNone
NoneNone
1. Jess. . dansar ?
2. Gustav (som tyvärr har lämnat oss) & Nadi brukade hänga i hennes garderob
3. Alex & jag på väg till Nakumatt i ösregn med gummistövlar och regnjackor för att köpa Jess presenter.
Jag var så sur att häften hade varit nog.
Jag: Regn kan verkligen förstöra en hel jävla dag för mig.
Nadi: Om det regnar kan vi inte gå till Black Diamond i kväll.
Jag: Där ser ni! *morr*
4. En gång i tiden var det varmt i Kenya och man kunde spendera håltimmarna i poolen.
5. Jag & Alex efter en utekväll med för mycket av det goda.
6. Givetvis stöttade vi munkarna i Burma och gick runt i röda tröjor.
På bilden ser ni Linn, Erika & Miahabu (även hon har lämnat oss).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0