Livet i Sveriges 13:e största stad

Hör kommer en rapport om min fina dag.
I morse ringde klockan 08:30 då det var dags att flyga upp ur sängen och sedan traska ner till stan
för att träffa godingarna Bamse & Nasse.
Idag tog vi steget och skrev in oss på arbetsförmedlingen. Jag är stolt.
De frågade om vi ville ha varsitt möte också men vi tackade vänligt nej och sa att vi var nöjda med att vi ens skrivit in oss.
No hurry in Borås.

Efter arbetsförmedlingen tyckte vi att vi förtjänade lite shopping. Sagt och gjort.
Hem kom jag med en Bondelid kjol från MQ och lite hemliga produkter från Apoteket,
jag kan åtminstone ge er ledtråden att det passar väldigt bra med mitt Acne linne. .

Hem och laga mat för att sedan bli upphämtad av Sara.
Det bar av till arenan för att se Elfsborg besegra IFK med 3-1.
Segern firades med glass från Mc Donalds (Mc Flurry = orgasm) och lite annat onyttigt.

Kvällen har jag spenderat med Dennis, Wannabe-Lasse och deras arbetskamrat.
Vi åt pizza och kollade på när Sverige dominerade över Ryssland. I alla fall i våra drömmar.
Vi hade det trots matchen väldigt roligt, som vanligt.

Jösses,
nu har jag ju glömt berätta att mitt älskade och efterlängtade bagage äntligen har anlänt till Borås. Med taxi.
Jag började givetvis skrika och gråta av glädje när taxichauffören ringde. Mina älskade saker är tillbaks.


En fin dag, med fina människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0