OC-marathon :)



Idag kommer min fina vän Sara hit,
vi ska ha OC-marathon. . eller något i den stilen.
I kväll vankas det middag med ett gäng vänner och kanske utgång på det.
Den nya Acneklänningen och allt smink ska givetvis användas.
Mitt största problem just nu är vad jag ska ha på fötterna. Som sagt,
har jag blåsor precis överallt (aj, aj, aj).  Nu har jag i alla fall lärt mig
att det inte är så bra att inviga skor med en fem kilometers powerwalk.
Men jag antar att man måste testa allt en gång.

Kommentarer
Postat av: paulina

kör på utgång för då kankse vi ses!! vi är ett gäng som ska till swing nämligen nu såhär innan jag åker så kom dit vettja!!! sjukr roligt ju!

puss

2008-06-26 @ 13:50:07
URL: http://paolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0