Somliga tar studenten om 2 dar


Nadi, Connie (Spence brorsa) & jag


Igår var hela svenska skolan ute och såg Sverige slå Grekland med 2-0.
Jag, mina flickor och Jessicas familj startade vår uppladdning på en restaurang vid namn Mercery.
Efter några glas vin och chips, var vi redo att bege oss till sportbaren.
Väl där var det bara att börja öla. Som ni ser så blev det nog rätt många öl för i alla fall min del igår.
Vi fick även fint besök av Connie och Spence!

Resan hem var som vanligt väldigt livad och igår sjöngs bland annat nationalsången.
Sedan ersattes den av "För vi har tagit studenten fy fan vad vi är bra"
2:orna nöjde sig med "Somliga har, ett år kvar"


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vackra sälsyster.

Jag hoppas din dag har varit fantastisk!

Studenten är stort. Jag är stolt över dig.

Snart kommer du hem. Åh, vad jag längtar.

2008-06-13 @ 23:48:41
Postat av: Anonym

Naturligtvis är du min Själsyster och inte min sälsyster ^^

Men du kan få vara båda om du vill <3

2008-06-13 @ 23:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0