Varm i hjärtat

Kvällen blev som väntat, väldigt fin.

Jag blir så glad av mina vänner, varm i hjärtat på något vis.

Igår var det min tur att vara chaufför, så när de andra satt där med sina vinglas och cider, så körde jag på hederlig Cola light. Niina gjorde detsamma, hon skulle nämligen cykla hem. Vem vet hur den cykelturen annars hade slutat. Blev väldigt sugen på en Cosmopolitan det sista, men det var bara att stå emot.


Jag & Dennis hoppade hem i Opeln. Jag har lite svårt med växellådan på den förbannade bilen. Sedan upptäckte vi lagom tills vi var hemma att jag inte hade ljuset på heller. Jag visste väl fan inte att man var tvungen att vrida på ljuset. Hur i hela världen fick jag mitt körkort egentligen?


Väl hemma upptäckte vi att det inte fanns något toapapper, så det var bara att hoppa in i bilen igen. Givetvis var inga affärer öppna, men tack gode Gud för att Dennis hade nycklarna in till sitt jobb.
Så vi åkte till Skopunkten och snodde med oss en rulle.


Slutet gott, allting gott. Vi satt och kollade på Sex and the city, sedan blev det sängen och modetidningar.
Jag blev aldrig trött och tjatade hål i huvudet på Dennis.
Tillslut somnade han, det hela slutade nog egentligen med att jag somnade först,
som vanligt.


Fin kväll.

Mycket fin kväll.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hej hoppas att du får en fin dag :)

2008-06-27 @ 11:40:24
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0