Borde jag blivit en pojk ?

Nu kära läsare, ska ni får höra vad tjejer till mig titt som tätt:
"Mikkaela, om du var man hade jag gift mig med dig".

Senast någon sa det var i måndags. . ja, givetvis Nadi.

Men hon är verkligen inte den första, snarare den 100:e.

Kanske är det som mormor säger ibland:

 "Mikkaela, du borde ha blivit en pojk!"

Hur som helst gläder det mig i alla fall att
så många skulle vilja gifta och spendera sitt liv med mig,
om jag var kille vill säga. Men nu är jag ju inte det.
Så det är väl bara att vänta att någon av det manliga könet ska
inse att han borde gifta sig med mig,
men det verkar ju minst sagt som att killar är lite segare på det planet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0