Fredag, älskade fredag

image458image459
Vi tröttnade på vårt vanliga hår och gick och köpte peruker.
image460
Äre fest ?
image462image461
Nadi & jag                                                                         Vi firade klaras födelsedag
image463
Även Linnea hade fyllt år, . .
image464
Jag & mina tjejer<3 (alla har peruk utom Alex som kör natural)
fråga mig inte varför vi böjer ss ner. . det var Jess ide.

Det kunde blivit en kanon kväll, men det bev precis tvärtom.
Folk var elaka mot varandra, andra spydde, jag fick nog
och åkte hem tillsammans med flickan som spydde,
Härligt att jag kunde ta hand om någon, det brukar oftast vara tvärtom.
Igår fick jag se hur jävla elaka varelser vi människor är.
 Det var nog första gången jag längtade till Sverige.

Kommentarer
Postat av: Erika

Du va skitsnygg i håret iallafall.. kan hålla med dig om att vi människor är elaka.. har också fått erfara de idag.. =/

2008-03-01 @ 23:10:25
URL: http://[email protected]
Postat av: Paulina

naawww vad tråkigt för dig att su saknar oss här hemma, vi ska parta när du kommer hem vill jag lova!

2008-03-01 @ 23:37:50
URL: http://paolina.blogg.se
Postat av: Paulina

naawww vad tråkigt för dig att su saknar oss här hemma, vi ska parta när du kommer hem vill jag lova!

2008-03-01 @ 23:38:45
URL: http://paolina.blogg.se
Postat av: Sanja

Du var jättefin i den hårfärgen! :)

2008-03-04 @ 19:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0