Kitengela, Björn Gustavsson och flöt

image467

I lördag var jag återigen och besökt det kända glasbruket Kitengela (http://www.kitengela-glass.com), som ligger mitt ute i boschen. De som inte var med trodde inte riktigt på mig när jag sa att vägen dit är ett äventyr, man åker på stigar, på åkrar och lite allt möjligt. Chi fick dem, jag hade rätt. Tur att jag inte var bakis, då hade det slutat illa. Hem fick jag med mig två vinglas, en skål och ett halsband.


Vad kan man säga om lördagens melodifestival? Björn Gustavsson i mitt hjärta

Vill du gifta dig med mig?

Jag tror vi två hade varit ett bra par, jag menar vi båda har ju humorn i oss. Jag och Alex skrattade åt hans nummer så att vi fick ont i magen, sedan skrattade vi lite till, även Christian Luuk som vi oftast undrar vad han håller på med, fick oss att småskratta.


Efter två deltävlingar som varit så dåliga att jag inte ens kan finna ord, kändes det i lördags som det verkligen var melodifestivalen. Jag tycker att man borde satsa på färre deltävlingar och höja kvalitén.


Andreas var snäll och röstade via radiohjälpen på Linda Bengtzing åt mig. Vi får verkligen hoppas att han inte skickar telefonräkningen till mig. .      


Igår söndag hade "chill och soft dag", jag lämnade inte sängen förens klockan tre, under eftermiddagen var vi och inhandlade livsnödvändiga saker som kaffe, Cola och godis. Sedan var vi redo för att tillbringa kvällen inne hos Nadja och se klipp med Björn Gustavsson.


Härlig avslutning efter en helg som innehöll lite av varje!
image465image466image469

image468

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0