Nu lämnar jag er för Mt Kenya

Igår skulle jag ännu en gång sluta med coffein, det resulterade i att jag knappt kunde hålla ögonen öppna. Jag skulle ta mig en lugn och skön tupplur med min mp3, någon timma senare vaknar jag av att sängen gungar, jag öppnar ögonen lite halv och ser att någon står och hoppar upp och ner i min säng "Mikkaela, Mikkaela" för att sedan fråga "sover du?". Morr. Sedan kunde jag inte sluta skratta. Jag behöver väl knappast skriva vem det var?

Igår kväll var vi på bio och såg Sydney White, filmen var helt okej, det var så jävla härligt att gå ut ifrån bion utan att ha spillt en endast tår. Förra veckan så hade jag ju tsunamis i mina tårkanaler.

I morgon (onsdag) väntar Mt Kenya, nu jävlar bär det av. Jag ska som sagt inte bestiga toppen då min motivation är som bortblåst, men jag, Nadi och Alex ska åka dit och vandra runt lite. Vi är femton personer, det finns sovplats åt åtta som lösning på problemet ska vi ha med oss tält. Jag slår vad om att alla kommer att tycka att jag & Nadja ska sova ute eftersom vi alltid flummar och jag som har problem med att sova i tält. Min vän Mini är nog väldigt tacksam över att hon inte är här med mig just nu.

Vår underbara internatföreståndare PO ska vara med oss, han kan inte laga mat. Därför frågade han igår om någon av oss kunde sköta maten, jag satt bara där och väntade på att Nadi skulle föreslå mig. Men efter att jag gett henne en av mina om-blickar-kunde-döda blickar höll hon tyst. Tack, god Gud!

Något säger mig att denna resan kommer bli väldigt flummig.
Inga sängar och ingen som kan laga mat + mig & Nadja, hur ska detta sluta?

Mig hör ni av på fredag kväll,
då jävlar är det fest.
Som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hur gick det med berget och tältningen och allt nu då? ^^

2008-03-08 @ 18:01:03
URL: http://starlas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0