Senaste internatnytt

Just jävlar, jag har glömt informera er om senaste internatnytt. Igår lämnade ytterligare en person oss, så nu är vi uppe i två stycken på två veckor. Totalt har fem stycken åkt hem frivilligt, tre stycken stannade bara under höstterminen och två stycken har blivit utkastade. Det är jävligt illa. Varför de åker hem kan man fråga sig, personligen tror jag inte de var inställda på hur det skulle bli att lämna allt och alla ett helt år. Saknade väger antagligen mer.


Vi bor som sagt på internat och det är alltid intriger, livat men också helt jävla underbart.

Ibland blir det mycket, man umgås med samma människor 24/7 månad efter månad, jag tror inte det passar alla, framför allt har det aldrig tidigare passat mig jag brukar bli tokig om jag umgås med samma människa i några dagar, härnere har det dock varit annorlunda och jag är överlycklig över att ha mina tjejer omkring mig dygnet runt.


Idag har det i alla fall kommit ner två komvux pojkar, de välkomnades väldigt varmt av alla tjejer. Vi tjejer här är lite smått desperata, så fort vi får manligt besök så kastar sig alla över den/dessa, samma sak gäller på krogen. . .  Detta leder ibland, ganska ofta, till bråk,

 men det är väl så vi tjejer fungerar.


Vad har hänt annars under de senaste två  veckorna?


Det är bråk om årsboken, alla vill givetvis ha en egen sida, så nu håller folk på att gå runt med listor som man gärna får skriva på. . .


Vi äger i princip inga bestick då folk verkar ha tappat bort dem på Mt Kenya, så det blir till att äta med sked. . .


Någon av skolans elever hittades i baksätet på en bil där två personer (icke elever) i framsätena satt och rökte marijuana samt sniffade (?) Kokain.  Samma kväll roade sig några elever med att knulla med främmande människor i buskarna. . .


Någon har lämnat en otroligt elak kommentar på någons blogg, personen i fråga kollade upp IP-numret och det visade sig att det var någon på skolan som hade gjort det. Det är helt oacceptabelt, att det finns så elaka människor visste jag faktiskt inte.


Det var nog allt för denna gången,
men snart är detta glömt och det är dags för nya äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0