"You are in the advanced language knowledge level"

Jag tjatar ofta om hur dålig jag är på engelska, folk i min omgivning brukar oftast instämma
(Nadja, brukar dock säga att jag överdrivet det hela väldigt mycket).
 I höst har jag verkligen tänkt lära mig engelska på riktigt,
 så idag jag passade på att göra ett språktest för att se vilken nivå jag ligger på och vilken grupp jag skulle passa bäst in i.


Här har ni svaret:

"Sprachcaffe finds that you are in the advanced language knowledge level. At an advanced level we recommend standard course (4 lessons per day) in a group of language pupils, with the same language level".


Jag skulle platsa I den bästa gruppen de erbjöd.

Tro mig, jag höll på att trilla baklänges.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0