Bra Mikkaela, jävligt bra jobbat!

Nu har jag precis suttit och haft nationelltprov i tyska, det gick käpprätt åt helvete.
Det kan ju vara bra att läsa skrivuppgiften innan man (läs: jag) börjar skriva,
men icke sa Nicke. Det hela resulterade i att jag nu har skrivit en ganska
bra text om min vanliga vardag istället för om en speciell.
Bra jobbat Mikkaela, imponerande!


Som om det inte har varit nog med tyska för idag. .
I eftermiddag stör hören på schemat, jippi. Det brukar resultera i att jag inte orkar koncentrera mig och håller på med helt andra saker istället. Sedan sitter jag där och inte har någon aning om vad de har sagt. Som ni nmärker så är hören inte riktigt min starka sida, oavsett språk.

Tro inte att jag slutar pinas efter hören heller.
I eftermiddag ska jag, Salomon och vår tyskalärare på filmfestivalen och se en tyskfilm.
Vad har jag gjort för att förtjäna detta ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0