Det jag saknar i bilder

image564
Sara, jag & syrran innan Winnerbäck i Göteborg <3
image560image517
Jag & Erika. . . efter några bärs            
image561image562
Solstrålen!                                                                            Jag & min wannabe, Wiland :)
image563
Mikka, Magda alé alé. På väg till bortamatch någonstans i Sverige. .
image565
Förlåt Mini och Niina för att jag publicerar den för 1950201:e gången.
Men jag älskar den. Den är mer än årets bild.
Jag ser verkligen fram emot en repris från i julas nu när jag
återvänder. Ni är underbara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan det vara sthlm vi är på väg till..
då jag även tirillar i fontänen :P

2008-05-04 @ 23:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0