"Det var lite kul att se att en ledsen människa kan bli glad"

image620image621
Jag & Salomon på Paradise Lost för några veckor sedan.

Just det. Jag har ju glömt berätta om bion som jag, Salomon och vår tyskalärare Desirée var och såg häromdagen. Först och främst började vårt äventyr med att Gabriel berättade att Salomon väntade inne i stan.

Jag: Okej, då blir det alltså bara jag och Desirée i duschen.

Givetvis menade jag bussen.

Hur som helst så var det en bra film.

Tack gode Gud, för subtitle! "
"Det var lite kul att se att en ledsen människa kan bli glad", var Desirées recension av filmen.

Salemon körde på: "De åkte runt i bilar hela tiden & så blev de vänner".
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0