Emrik, en glädjespridare

Häromdagen fick jag ytterligare två kusiner. Två tvillingpojkar.

Därför tänkte jag idag skriva om min första kusin som föddes för nästan tre år sedan, Emrik.

Jag trodde aldrig att en så liten människan kunde ha så stort inflytande, på så många människor.


När Emrik kom till världen var det som allt blev ljusare för oss alla. Han var och är än idag en riktig solstråle som förgyller våra dagar. Han gör allt så mycket vackrare. Oavsett hur sur, stressad och ledsen jag än är så får han mig alltid att le.


En solstråle

En glädjespridare

Det är var Emrik är.

Min fina kusin.

image630image631
image632image633image634

Kommentarer
Postat av: Lisa

vilken sötis :)
Ha en underbar fredag! :)

2008-05-30 @ 15:31:38
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0