En eftermiddag på Java

Just nu sitter jag på Java tillsammans med Alex,
vi pluggar. . eller åtminstonde något i den stilen.
Det är väldigt synd att kameran är sönder annars hade ni fått
se hur vårt borde ser ut, vi sitter med våra datorer, på bordet står det säkert 5 koppar kaffe och det ligger skolböcker precis överallt. Ur lurarna strömmar Håkan Hellström - Gårdakvarnar & skit,
livet är bra underbart idag.

"Så många broar jag bränt,
ingen tog mig riktigt över, nej
men jag går inte isär
när jag går med dig"

Så sant som det är sagt,
så länge jag går med Alex och de andra
går jag inte isär. Tack för att ni finns!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hade nog inte kunnat koncentrerar mig på skolarbete på ett café, men det är ju bra om man kan det kanske.

2008-05-22 @ 14:07:36
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0