Hey, that´s me!

Igår spenderade jag min kväll med att se hela första säsongen av Gossip Girl. Finns det någon annan som har lipat till serien? Jag gråter alltid när jag kollar på film, vad det än är, en gång stortjöt jag när jag och mina bästa vän Dennis kollade på en komedi. Det fick även Dennis att börja gråta. Det värsta är när det är sorliga filmer, ibland gråter jag så hysteriskt så jag får näsblod. Hej psycho! Jag kan inte hjälpa det, men jag har väldigt svårt för att gråta, men när jag väl gråter, så gråter jag. . .  minst sagt.


Vid halv 3 i natt blev jag rastlös och bestämde mig för att knacka på hos Nadja, som vanligt. Hon var vaken,        som vanligt. Mina sömnproblem har pågått ganska länge nu, men för första gången i mitt liv så störs jag inte direkt av dem. Jag brukar ligga och titta på stjärnhimmeln, fundera över framtiden. Njuta av livet. Nadja har också sömnproblem, i natt satt vi ute och pratade till halv 4 i morse. Det var mysigt, regnet öste ner.


Jag börjar se slutet på min resa.

Om 17 dagar landar jag i Sverige igen.

Då är det tillbaks till Borås och livet där.

Jag ser fram emot det.


Om 16 dagar lämnar jag Kenya.

Det kommer utan tvekan bli den värsta dagen i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0