Mikkaela goes crazy

Jag kunde inte sagt det bättre än Alex:
"Idag har varit en intensiv dag. Intensiva dagar i Sverige tar slut när man går hem,
här fortsätter de genom hela dagen, ibland även till nästa".

Det är ett jävla helvete här just nu,
inte för min del. Men för en av mina närmaste.
Vaför ska människor alltid trampa på de som redan ligger?
Ibland får jag höra att jag är en elak människa,
det stämmer. Jag kan vara jävligt elak, men det finns gränser.
Jag har sagt det tidigare och säger det igen,
jag har under det här året mött så elaka och vidriga människor att jag
knappt kan förstå det.
Det är så synd att de inte ger sig på mig, fega jävlar.
Om det är bråk de vill ha så kan de gärna komma till mig
så ska jag ställa till med ett helvete de inte ens vågat drömma om.
Det är en sak som är säker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0