Min födelsedag!

Om två timmar smäller det!

00:00-06:00 Sex and the city, nattliga äventyr med Nadi, ha lite åldersnoja, få de första gratulationerna
07:20 Mina flickor kommer in och sjunger samt ger mig paket :)
07:30 gemensam frukost
08-10 Berätta för alla att jag fyller år
10-11 Tyska, jag ska tvinga Salemon att sjunga för mig
11-13 Klippa mig, fixa ögonbryn, manekyr och predikyr (tillsammans med Nadi<3)
14-18.30 Iväg på hemligt äventyr. . Förhoppningsvis med Champange och fint väder.
19-00:00 Fira fira fira !
00:01 Min födelsedag är över och alla kan från och med slippa mitt tjat om min förbannade jävla födelsedag!

Jag är rätt stolt över att min religionlärare
har ställt in vår lektion i morgon, eftersom jag har planer på min födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0