Min måndag

image583
Igår var jag, Alex och Nadja på bio och såg What happens in Vegas.
Jag säger bara: Se den!
För det andra är jag helt nerkärad i Asthon Kutcher, vi ska gifta oss,
det har jag bestämt.

På väg hem hände något som inte var riktigt lika trevligt.
Vi blev fast i en poliskontroll för att vi inte hade bälten på oss,
vilket inte är så konstigt när bussen inte har bälten på alla säten.
Det slutade med att de ville att alla skulle kliva ur bussen, poliserna sa att de
sa att de skulle ta med oss till fängelset och var väldigt otrevligt.
Jag var helt livrädd, kenyanska poliser är verkligen inte att leka med,
man är lagom kaxig när de står där med sina 1,5 meters långa gevär och är otrevliga.
Som tur är kan man muta sig ur allt här, så med andra ord slapp vi undan.
Men det var riktigt nära ögat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0