Spenceadventure

Som ni nog har märkt har jag inte skrivit något om min födelsedag här i bloggen,
det var ju som sagt ett jävla liv om det tidigare.
Tro mig, det blev även ett jävla firande.
Lite för mycket av det goda för vissa.
Vilket nu har resulterat i grounding (utegångsförbud).
På något jävla konstigt sätt kom jag faktiskt undan, även denna gång.
Jag hade i alla fall en jävligt bra dag tillsammans med Nadi, Spence och hans brorsa.
Spenceadventure

image591
image592
image593
Som sagt, alldeles för mycket av det goda.

Kommentarer
Postat av: nina

Hej nu är det verkligen inte lång tid till du är hemma!
Vi saknar dig här hemma. På lördag ska vi gå ut och kolla eurovision....utan dig =(...
Puss o kram Nina

2008-05-21 @ 12:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0