Nyår, nyår, nyår




Nyår, nyår, nyår.
Snart är det dags att korka upp champangen igen.
Nyår och jag har aldrig varit speciellt bra vänner, det hela brukar sluta i katastrof, minst sagt.

Mitt förra nyår var däremot lyckat, i alla fall för min & Bamses del,
men åren innan dess har mest bestått av "badkarskissare", aggressionsproblem och att sitta fast i gräsmattan.

Ett nyår tillbringade jag faktiskt hemma, framför mitt älskade Lunarstorm.
Det är sant, jag var nästan lite av en kändis där. Åh, älskade Lunarstorm.

Jag får förresten brev från Lunar ibland, de skriver att de saknar mig, får ni också det?


Okej, åter till nyår. Iår kommer det bli storslaget.
Jag ska skåla, sjunga, dricka in mitt nyår i STOCKHOLM tillsammans med mina brudar.

WOOOOHOOOOO!


Kommentarer
Postat av: nadja

bra att du inte har för höga förväntningar! :P

2008-11-19 @ 11:50:39
URL: http://nadi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0