Livet som mobillös. Dag 1

Nu ska ni få uppdateringar om hur det har gått med min älskade mobil.
Den är fortfarande död och det verkar inte bli någon återupplivning.
Jag tog några djupa andetag innan jag gick in i 3-butiken för att förklara problemet.
Så jävla trevlig har jag ta mig fan aldrig varit. Gissa vad det resulterade i?
Att min mobil tydligen är fuktskadad!

Inte nog med det,
min försäkring eller garanti täcker inte fuktskador.
Jag frågade fortfarande lugnt och snällt hur i hela världen den kan bli fuktskadad när man
stänger av den. Jag fick till svar att en mobil kan bli fuktskadad om man går
från ett varmt rum och sedan går ut i kyla. Det behöver alltså inte ens vara vatten eller något inblandat.

Så nu sitter jag här med en död telefon,
som jag har haft tre fina månader med,
som jag har 1,5 år kvar att betala för.
Återförsäljaren visade några nya telefoner och försökte att jag skulle teckna ytterligare två års abbonemang.
In my ass heller.

Kort och gott,
jag är numera mobillös mina vänner.
Den som inbillar sig att det är lugnt och skönt utan mobil får allt tänka om,
jag har ta mig fan aldrig kännt mig så stressad som nu.

Om jag får hjärtattack så vet ni i alla fall vem ni kan skylla på.


Kommentarer
Postat av: nadja

så de e därför din mobil e avstängd :P så du fick inte vårt fina nattmeddelande?

funderar lite, vad sägs om Barcelona över nyår ist? :D

puss

2008-10-10 @ 22:56:21
URL: http://nadi.blogg.se/
Postat av: Izza

Fyy vad surt! Skulle blir som du hyper stressad om min mobil inte fungerade! Satckars dig!

2008-10-11 @ 10:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0