Roadtrip to Malmö

Nu är jag hemma efter en liten "fam.trip" till Malmö.
Kort och gott, jag har varit på kurs med jobbet.
Vad vi har pysslat med i Malmö? Det skulle nästan kunna räcka med tre ord:
ätit, ätit, ätit!
Tur att jag inte bor oftare på hotell, det hade slutat illa.Hade nog fått flytta in på hotellet
för att jag hade blivit så tjock och inte kunde gå.
Tur att vi bara var iväg två dagar.

Vi hann även med att hamna mitt i ett huliganbråk.
Jag förvånas jämt över hur idiotiska människor  det faktiskt finns.
Vi fick inte lämna affären vi var i, då det smällde som fan. Så fort polisen försökte närma sig huliganerna så
kom det stora rökmoln och det smällde som fan. Efter en stund lyckades
polisen i alla fall eskortera oss ur affären. . . 
Senare kunde man höra på nyheterna hur en av huliganerna försökt smälla en smällare i munnen
på en tågkonduktör. Det är det värsta jag någonsin hört. Vart fan är världen på väg?
Hur fan kan man ens få för sig att trycka upp en tänd smällare i någons ansikte?

Bortsett från det, har jag haft underbara dagar.
Med världens goaste jobbarkompisar.
Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0