Vilken morgon

Vilken jävla morgon jag har haft.
Det började med att mobilen vägrar sätta på sig,
den är död. Helt död. Så idag är det dags för mig att äntligen få vara kund
och klaga på dålig service. Vilket jag får höra att vi på Scandic har ett x-antal gånger varje dag.
"Ni är så jävla dåliga på Scandic. . .bla bla bla". Nu är det min tur att vara otrevlig, berätta hur jävla besviken jag är.

Så hade jag agerat för bara några veckor sedan.
Innan jag själv började jobba med service.
Nu är det andra bullar. Jag vet hur jag själv bemöter trevlig respektive otrevliga människor.
Jag älskar när kunderna bara blir argare och argare istället för att förstå situationen,
då brukar jag inte lägga ner så mycket energi utan slå upp en tgidning och låta gästen prata av sig.
Däremot om det är någon trevlig person som har råkat ut för något dåligt, ser jag till att göra allt
jag kan för att ordna det.


Vet ni vad som mer har hänt dag?
Mina fina, svindyra We-hörlurar har gjort uppror.
Som tur var lyckades jag ordna det

Vissa dagar borde man bara stanna i sängen,
ta det lungt och bara vara ensam.  Det är sånna här dagar man inte ska jobba med servie. Som jag gör.
Ytterligare en fredag på jobbet till klockan 22:15. Underbart!

Förresten så hade jag glömt bort snyggingarna utanför fönstret och kom ut i min morgonrock (tack gode Gud för att jag åtminstonde hade den på mig), detta såg givetvis grabbarna och började ropa till de andra:
"Grabbar,här står en tjej i morgonrock".
Nu blir det att ha persiennerna nerdragna i 7 veckor.

Vilken morgon.

Kommentarer
Postat av: kukoski

Jag hade tagit av mig morgonrocken och skrikit hallå kom och ta :D

2008-10-12 @ 20:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0