Den där Zandra



Den här underbara bruden, vid namn Zandra, har förgyllt min dag idag.
Precis som hon gjorde i förggår. Jag har så otroligt roligt med denna bruden.
Banne mig vad jag diggar henne.
Hon tatuerade sig tidigare i veckan och jag är helt kär.
Hennes tatuering är oslagbar, snyggaste jag har sett.
Som ni nu förstår så är jag själv väldigt sugen på att gadda mig men som
tur är så är hennes tatuerare uppbokad resten av året, tack gode Gud.

Något annat som gör mig så glad med Zandra är att hon
är en av de få, väldigt väldigt få, som vill höra om Kenya.
Hon vill se massa bilder, höra om allt. Det uppskattar jag otroligt mycket.

Tack för att du finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0