Öppna inte käften om du inte vet sanningen, tack!



Jag vill klargöra en sak, som många inte verkar förstå.
Jag vet inte hur många gånger jag har fått höra att min farfar betalade mitt år i Kenya.
Det gör mig så ledsen att folk tar det förgivet.
Här kommer sanningen.

Den 25e augusti satte jag mig på plan till Kenya med en biljett jag själv köpt, för närmare
10 000 kronor om det skulle intressera någon.
Några veckor innan dess var jag och vaccinerade mig för ett x-antal tusen, som jag också betalade ur egen kassa.
Jag betalade även min hyra på 5000 kronor i månaden, det första halvåret.
Förutom detta stod jag för en stor del av mina fickpengar,
jag betalade min försäkring och mycket annat,
dock skulle jag ljuga om jag inte erkännde att mina älskade föräldrar
hjälpte mig med fickpengar, läkarbesök medmera. Världens bästa föräldrar.

Nu är ni bra förvånade va?
Att jag, den stora slösaren, faktiskt betalade mitt första halvår i Kenya själv
.






Kommentarer
Postat av: kukoski

jag blev inte förvånad ett dugg, jag vet att har du bestämmt dig för en sak så ska du ha det även och det krockar med att just mikkaela fittens måste spara pengar ;) haha

2008-09-21 @ 21:18:26
Postat av: kukoski

jag blev inte förvånad ett dugg, jag vet att har du bestämmt dig för en sak så ska du ha det även och det krockar med att just mikkaela fittens måste spara pengar ;) haha

2008-09-21 @ 21:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0