Till Johanna, min hjältinna.

Till Johanna, min hjältinna.

(Du vet att jag hade sagt det till dig istället om jag hade kunnat.
En dag ska jag göra det)

Alldeles för ofta berättar
jag inte för dig
hur underbart jag tycker att det
är att ha dig vid min sida.

Hur du lyser upp min värld och

att när jag är tillsammans med dig så skriftar det svarta till grått.

Du får mig att skymta ljuset bakom mörkret, Johanna.


Du är nog den enda som egentligen tror på mig, Johanna.

Medan andra flyr av rädsla stannar du kvar för

du vet att jag klarar mig igenom mörkret. Du vet det.


Egentligen vill jag bara tacka dig, Johanna.

Tacka dig för att även om jag snubblar ibland,

så hjälper du mig upp.


Jag älskar dig, Johanna.

Min hjältinna.


Kommentarer
Postat av: kukosku

utan dig så hade jag fortfarande suttit kvar på fel busshållsplats. <3

2009-05-02 @ 13:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0