En fantastisk helg

Åh, vilken fin dag jag har haft idag.
Mötte upp töserna (Lova, Moisander & Lisa) vid 12-tiden
för att planera vår semester.
Efter två timmars planerande så kunde vi konstatera
att vi alla hade olika krav på vad som skulle vara med på resan.
Lisa var tvungen att bo nära en strand där hon kunde utöva bollsporter,
sedan skulle det gärna vara ett vattenland i närheten för på sånna jobbar det tydligen alltid väldigt snygga killar.
Moisander ville åka ngnstans där man inte bara festar.
Lova & jag ville åka ngnstans där det BARA är fest.


Moisander: Men Kreta då?
Jag: Men ligger inte det i Spanien, vi ville ju inte till Spanien?
Lova: Är inte Kreta ett eget land?
Moisander: Ni har ju fan ingen koll,
hur kan ni båda ha MVG i geografi?


Moisander kom även med det fantastiska förslaget  att vi skulle ordna hotell på plats,
för att resan skulle bli billigare.Vi andra svarade att då får hon gärna ta ett plan tidigare ner och fixa det för vi går minsan inte runt med våra väskor och letar efter hotell.


Som vi har skrattat.
Fan vad jag behövde detta.
Vecka 25 bär det av wooohuuu!


--
Hade förresten en helt underbar dag igår med.
Den började med match tillsammans med Wannabe-lasse, <3-at och Yjåba,
fittirackarn vad härligt att fotbollen drar igång igen.
Sedan efter fotbollen bar det av hem till Kim, vi pratade minnen och väntade på Dennis. Vilket som vanligt tog ett väldigt bra tag innan han väl dök upp. Då blev det pizza och film, vi såg "alltid vid din sida" på 4:an.
Efter filmen så inser jag och Kim att vi i princip gjort åt en hel toarulle. Fan vilka lipsillar.

åh, vad jag är glad att jag har Wannabe-Lasse i mitt liv.
Tillsammans med henne så kan jag verkligen vara mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0