Nattlinnen is the shit

Igår hade jag världens sämsta dag.
Jag ville verkligen inte jobba så jag beslutade mg för att gå till
jobbet i nattlinne i hopp om att cheferna skulle förstå att
de skulle skicka hem mig till sängen. Det gick inte riktigt som planerat.
Nattlinnet gjorde, minst sagt, succé.
 
Jag tror faktiskt aldrig att jag har fått så många komplimanger för ett klädesplagg i hela mitt liv.
 
Roligast var grabben som jag träffade på när jag (äntligen) fick gå hem.
Först stirrade han väldigt mycket (& nu menar jag inte på nattlinnet utan på mina tuttar)
precis innan han passerade mig så lyfte han blicken och sa: WOOOOOW !

Nu ska jag snart ner och leka med Magda,
det är nästan så jag är sugen på att ta på mig nattlinnet igen. . .


Nattlinnen is the shit.


Kommentarer
Postat av: Izza

Jisses du är fasen lite knäpp ;)

Ses vi i em?

2009-08-20 @ 13:57:37
Postat av: Sandra Markkola

hahaha du är ju sjuk :D:D

2009-08-22 @ 21:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0