2010 - Mitt år

När man äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir man aldrig rädd mer
När man äntligen kan se alla kejsare stå nakna
Så vänder allt igen
Allt vänder om igen


Jag går ensam in i ljuset.
-

Mitt 2010 började i måndags.
Jag mår så jäkla bra &
jag känner i hela kroppen att 2010 kommer bli mitt år.
Jag påbörjade en resa bort från mörker, sömnlösa nätter & Fröken Ångest
redan i våras. En inre resa som har gjort mig till en mycket bättre människa.
Jag ska stanna här på toppen.

Kanske faller jag ner ibland
men vad gör det.
Det enda som spelar någon roll
är hur många gånger man orkar resa sig.

2009 började i uppförsbacke, men
avslutas på topp.
Jag hittade en ny bästa vän,
nämligen mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0