Semester, wooohuuu!




Min & Richards lördagskväll på vårt "älskade" Transcom

Åh, vilken fantastisk dag jag har idag.
05:10 ringde klockan och då var det bara
att sätta på sig träningskläderna och gå till gymmet
där det var dags för mitt livs andra poweryoga-pass.
Hm, den upplevelsen går inte riktigt att beskriva i ord.
Det är synd att ingen filmar när vi tränar,
för jag skulle nog vara jävligt underhållande
när jag står där och svajar till höger och vänster.

Sedan var jag på möte hos läkaren. Vi sammanfattade
mitt 2009 & kom fram till att jag har utvecklats enormt som människa.
Vi får hoppas min psykolog håller med om det på onsdag.

Väl hemma blev det frukostmys med levande ljus och Hairspray.
Vilken fantastisk film. Jag blev så jävla taggad av filmen
att jag började dansa framför spegeln. Och när jag dansar hemma
så dansar jag verkligen. Då är det nästan så att Beyonce kan slänga sig i väggen.

Efter denna fantastiska morgon var det dags att bege sig till jobbet.
Där stannade jag bara en timme. Sedan tog jag semester.
Jäkligt lyxigt. Dock obetald semester. Men vad fan, ibland måste man unna sig.
Nu ska jag fortsätta ha en fantastisk dag.
Jag ska dansa framför spegeln, bada,
kolla på Du är vad du äter
& bara må bra.

Fittirackarn vad livet är bra just nu.

Kommentarer
Postat av: Kukoskï

Vill bara säga att....... du är bäst.. :)

2009-12-14 @ 23:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0