Det går bra nu

Allt går så jävla bra nu.

Om två månader åker jag & mamma och möter våren i Parin. Jag är nästan 10 000 kronor fattigare, men lycklig.

Jag har börjat rida igen och det är bland det roligaste jag har gjort sedan jag kom hem från Kenya.

Jag & Richard är oslagbara på gymmet, vilket har resulterat i nästan 6 kg lättare.


Jag såg Sanna Bråding i "Du är vad du äter" igår, hon vågade säga allt det där som jag aldrig lyckats få ur mig.

Därför har jag nu beslutat mig för att börja i terapi. Inte för att jag mår dåligt,

utan precis tvärtom. Jag känner mig redo att lätta på på tunga ryggsäcken jag har släpat runt på, i väldigt många år.


Det går bra nu.

Kommentarer
Postat av: Kicki B

Du är så duktigt & jag är så stolt att jag introducerade dig på TC. Du gör verkligen ett kanonbrajobb! Jag älskar dig vännen! Kepp up the good work! Puss

2009-02-07 @ 10:11:33
Postat av: kukoski

härligt och höra. du har alltid vart mogen men nu börjar du bli ännu mognare ännu vuxnare. Minns när vi var små skitar, söp oss dygnraka! haha

2009-02-13 @ 14:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0