En eftermiddag med Niina & Jj

Jj: Peppar peppar ta i trä.
Niina: Ta på Mikkaelas huvud.

Eftermiddagen har bestått av en jävla ångest som Jj senare lyckades trolla bort
genom att sjunga för mig och utföra någon form av porrdans över mig. Sexy sexy^^.
Jag fattar inte hur vi ALLTID kan bli så jävla intima. Som förra veckan då Niina hittade
mig med Jj över mig. Han skulle göra mig kåt på mindre än en minut. Det var, minst sagt. .  spännande.

Det som är så jävla bra med Niina & Jj är att när jag verkligen lyckats ställa tilldet för mig,
som igår till exempel. Så har de alltid massa annat jag har gjort på lager.
"Jo, men kommer du inte ihåg när du gjorde si och så".
Så även om jag var helt crazy igår så finns det alltid något annat jag gjort som är ännu värre.
Man får helt enkelt se det från en jlusa sidan jag crashade ju i alla fall inte en hel änglasamling samt
en toalett eller drog in min killkompis på toaletten som blev livrädd och trodde jag skulle våldta honom.
Jävlar vad jag lyckades med mycket förra nyåret inser jag nu.
Jag satte mig inte heller och kissade på en parkeringsplats utanför Liseberg med massa familjer som tittade, mitt på ljusa dan.

Tack för att ni finns.
Ni gör mig lycklig :)

Ikväll blir det bakismat, film, skvaller med Dennis & Niina wiee :)



Jj, jag & Magda.
En sjuuuuuk kväll "Asså  Maaalin hon måste typ vara från en annan planet,
hon är juu såååå sjuukt sexig.".
För mycket av det goda slutade med en 45
min lång film på mig när jag berättar allt om mina sjuka, men väldigt porriga fantasier.
En film som jag plågades med att höra VARENDA JÄVLA DAG. Tills den av
någon konstig anledning försvann är jag & Magda söp ner Jj så han knappt kunde krypa fram. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0