Jag HATAR att ta det lugnt.

Nu ska ni få höra vad jag verkligen verkligen verkligen hatar.
Att ta det lugnt. Idag är jag ledig och planerade inte in något på förmiddagen, dum som jag är. 
Istället har jag roat mig med att läsa en bok, 10 tidningar, städat hela lägenheten, diskat,
nu håller jag på att explodera. Det kryper i mig, jag måste göra något NU.
Jag är så jävla desperat att jag hörde av mig till Dennis och sa att vi måste träffas tidigare.
Nu är det bara en halvtimme kvar tills det är dags för mig att åka,
vilket idag känns som en evighet.

Det där med att ta det lugnt är verkligen inte mig grej.
Jag blir ju fasen mer stressad av att ta det lugnt än att ha
överbokad kalender. Fittirackarn vad det här med att ta det lugnt är överskattat.

Nu är det bara 25 minuter kvar tills det är dags att åka. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0