6 månader på Transcom

Idag har jag varit en trogen arbetare här på Transcom i 6 månader.
18 augusti känns lååångt borta och jag har under mitt halvår här stött på fler idioter än under en livstid,
men trots detta så trivs jag faktiskt som fisken i vattnet på Transcom.
Det är rätt charmigt när idioter ringer in och frågar om man är helt jävla dum i huvudet,
om jag har rökt på och ja, jag minns faktiskt inte allt jag har fått höra. 
Jag kan ju i alla fall erkänna att många av samtalet  bjuder på rediga skratt.
Jag tror faktiskt inte det finns något som kan förvåna mig längre,
som när de ringer till centralbokningen (som de tror sitter i Sthlm)
och ber mig öppna garageporten i Malmö.
Vad fan tror de?
Att jag har en garageknapp till alla Scandic hotell?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0