Vad fan ska vi ha på oss ?

Jag: Dennis, vad ska vi ta på oss i morgon?
Dennis: Jag har då tänkt att klä upp mig lite i alla fall.
Jag: Jag tänkte ta pälsjackan. .
Dennis: PÄÄÄÄLSJACKAN?
Mikkaela, vi ska gå på en mässa inomhus.
Vi brukar aldrig ha jackor på oss därinne, då kanske du inte behöver ta pälsen.
Jag: Men dunjackan då?
Dennis: Ska du komma i duuuuunjacka?
Jag: Okej, det blir nya jeansjackan och högklackat.

Som sagt,
det gäller att hålla hög standard vid sånna här tillställningar.
Jag & Dennis försöker alltid se väldigt rika ut. Det är ju så när man är lite bättre än alla andra.
Som när vi är i Falsterbo om somrarna, jag & Dennis gör iordning oss en timme innan de andra ens har stigit upp
& så försöker vi hålla oss så långt bort från tältet som möjligt. Ingen får ju veta att vi bor i tält lixom!

Jag kan slå vad om att det blir några mer samtal mellan mig & Dennis
innan vi har beslutat oss för vad vi ska ta på oss. Vi måste ju matcha varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0