Äntligen ett lyckat nyår

Nyår blev som väntat, väldigt lyckat.
Det började hemma hos Nadja med thaimat och ganska mycket dricka på det.
Sedan bar det helt oväntat av på förfest, där det fanns en hel kyl med gratis dricka och
en hel lägenhet med bara grabbar.
Sånt gillar jag.

Sedan bar det som planerat av till Huset. Vi kom givetvis dit alldeles för sent,
vilket innebär en lång kö. Eller rättare sagt det kunde ha inneburit en lång kö.
Tack vare Jess kontakter så var det bara att gå raka vägen in.
Tur det för annars hade vi fått fira tolvslaget utanför.
Strac innan tolv skulle vi beställa in Champange, något som vi också slapp.
Precis när vi ska beställa så kommer en stor flaska Champange och fyra glas till oss.
Äntligen har folk insett vår storhet ;).

Vid 3 tiden var det dags för efterfest, tillsammans med förfestgänget.
Fittirackarn vad trött jag var, men det är ju bara nyår en gång om året.
Klockan 6 på morgonen blev lägenheten i alla fall tom. Jag hoppade rakt ner i sängen
och vaknade några timmar senare med nyårskläderna på.

Behöver jag ens skriva att resten av dagen spenderades på soffan?
Efter många om och men så lyckades vi ta oss ner till pizzerian vid 17-tiden.
Men det var också allt vi gjorde den dagen. . .


Ääääntligen ett lyckat nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0