Hello Prada :)



När jag var i Stockholm så lyckades jag ännu en gång bli med skor.
Jag har inte ritkigt vågat skriva det här då jag vet
att mina släktingar blir lika upprörda varje gång, då är det bättre att vänta några veckor. .
De är såklart väldigt mycket finare i verkligenhet än på bilden och är faktiskt 12 cm höga.
När jag var i Sthlm skrattade jag & Nadi åt folk som inte kunde gå i högklackat.
Jag kan nu erkänna att jag är en av dem. Dessa skapelser är inte att leka med.
Så om ni har tänkt att besöka mig snart,
bli inte förvånad om jag öppnar dörren med en bok
på huvudet och ser ut att vara världens längsta kvinna.


Det höll på att bli en dyr historia,
men då jag hade turen på min sida
så blev det ett par Prada för nästan samma pris som ett par från Topshop.

Kommentarer
Postat av: kukoski

det var kalas fina skor :D vill ha vill haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;D

2009-01-19 @ 12:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0