I´m back ^^



Ledsen för dålig uppdatering, men jag har varit lite allergisk mot allt som har med datorer att göra.
Så vad har hänt sedan sist?

- Jag & Richard har börjat träna, vi är helt sjukt bra.
Så bra att vi till och med var på gymmet i morses (en lördag 09:15)!
Respekt.


- Min efterlängtade väska har äntligen anlänt.


- Ni vet den dagen då jag började skriva matdagbok?
Den slutade med att mina byxor sprack. Ooops.

- Jag har umgåtts med massa människor.
Lova var lika vilsen och underbar som vanligt.
JJ & jag var intima ;)
Niina och jag bodde i boshen en natt,
det innebar en natt fylld av skvaller.

-Igår var jag på bio med Niina, Ida & Pillan,
vi såg Benjamin Buttpons otroliga liv. Jag grät, som vanligt med andra ord, mest för att Brad Pitt var så jävla snygg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0