Kenya, mitt älskade Kenya



Just nu består mitt liv av fina dagar och mörka nätter.

Jag visste att det skulle bli jobbigt att lämna Kenya, men inte så här.

Det här helvetet önskar jag inte ens min värsta fiende.


22 dagar kvar.

För ett år sedan satt jag hemma i Borås och lyssnade på Marit Bergman - This is the year, jag var så otroligt förväntansfull över hur mitt år i Kenya skulle bli. Äntligen skulle jag få åka till Afrika, vilket har varit en dröm för mig så länge jag kan minnas.


Nu sitter jag här i Kenya, ett år senare och lyssnar på samma låt.

Jag visste att detta året skulle bli oslagbart, att det äntligen skulle bli mitt år.

Det blev så mycket mer än så.

24 maj 2008.

-
Jag önskar jag var där nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0