Klart som fan vi ska ha tårta idag

Nu sitter jag här på jobbet igen.
Skillnaden är att vi idag har blivit bjudna på två stora Snickerstårtor,
för att vi var så jävla duktiga igår. Och som ni vet skulle jag börja skriva matdagbok idag
(Klart som fan cheferna ska passa på att bjuda på tårta då. . ).
Men ingen tårta för min del, än ialla fall. Jag sitter här och tjötar på Hanna
att hon måste springa och ta den sista biten. Innan godismonstret Mikkaela gör det.
Jag tänker då inte resa mig från min plats innan det är dags att gå hem och då tänker jag springa förbi tårtorna. Sådeså.
Troligen kommer det sluta med att jag bestämmer mig för att "lite tårta kan väl inte skada"
& börja med den såkallade matdagboken nästa vecka, eller någon gång i nästa liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0